На старті продажів німці пропонують лише 6-циліндрові варіанти нової A8, а модифікації з V8 та W12 з’являться лише у 2018 році. Флагман модельного ряду Audi підріс ще на 3,7 см і став найдовшим седаном у німецькій трійці. Що цікаво, A8 стала трохи вужчою, втім колісна база залишилась без суттєвих змін. Завдяки своєму фундаментальному дизайну, автомобіль став виглядати більш м’язистим та спортивним.
В середині нової A8 вдало поєднано технологічний та мінімалістичний стиль. Нове покоління віртуальної панелі приладів доповнюється ще двома екранами на центральній консолі. Перший монітор розміром у 10,1 дюйм виконує роль головного інформаційно-розважального центру, а інший на 8,6 дюйма слугує у ролі дисплея для керування кліматичною установкою. В оздобленні інтер’єра німці використали тільки найдорожчі матеріали, але глянцева поверхня центрального тунелю та торпедо досить швидко вкривається відбитками пальців, які виглядають жахливо та зовсім не преміально.
Як ми вже і казали, на початку продажів буде запропоновано лише 6-циліндрові мотори. Базовим силовим агрегатом стане турбодизель V6 TDI потужністю 282 к.с., який у наступному році повинен поповнитись дизельною вісімкою на 430 к.с. Бензиновий двигун об’ємом 3 літри завдяки подвійному турбо видає 335 к.с. Абсолютно всі двигуни елекрофіковані 48-вольтовою системою, яка крім потужності додає автомобілю паливної економічності.
В якості топового варіанту передбачено мотор W12 на 540 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Цікавим та сучасним є варіант Audi A8 e-tron quattro, де крім бензинового двигуна встановлено електродвигун. Потужність гібридної вісімки складає 445 к.с. та 700 Нм крутного моменту. На електриці такий седан зможе проїхати 45 км, що є досить скромним результатом.
Серед усіх опцій слід окремо виділити спортивний диференціал, 21-дюймові легко сплавні диски та систему авто пілотування 3-го рівня, що означає майже автономне пересування в автомобілі…